Hem, kära hem

Nu är vi hemma igen. I måndags åkte hela lilla familjen till Stockholm. Med tåg.
André har jobbat medan Hedvig, Adam och jag har provat på storstadslivet. Hedvig är helt faccinerad över alla människor, alla vattenpölar och att hon haft egen börs med både hennes och Adams resekassa.
För egen del är jag faccinerad över att barn ena minuten inte behöver kissa och andra minuten MÅSTE kissa, över att banan doppad i mjölk är godare än odoppad banan och över att man kan ha så fina barn som vi har!

Men nu är jag tillbaka i verkligheten och det är jag mycket nöjd med. Nu har vi ju haft städledigt några dagar, så idag tar vi ett litet ryck.
Dammsuga och torka golven.
Städa ur vask och toalett i badrummet.
Vattna blommor.

Fina fisken från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0