Torsdagens städning.

Nu till morgondagens städtag.

Om du inte redan gjort det så kan du vika ihop tvätten sen i måndags, jag skulle påminna om det till idag men glömde bort det, ursäkta mig.
Annars får du inte plats med tre nya rentvättade maskiner, för imorgon är det dags för det (tvätta gärna fulla maskiner, annars är det ett sånt slöseri på din tid och på naturens resurser).

I morgon är det också blomsterkrukornas tur. Vattna över alla blommor utom orkideérna. Själv brukar jag ställa nästan alla blommor i vasken där jag fyller upp med vatten och ekologisk blomsternäring. Sen får blommorna stå där ett par timmar och dra till sig av vattnet. De blir faktiskt finare växter av det, fråga mig inte varför, det får ni gärna berätta!




Kommentarer
Postat av: Emme

Ånej! Jag ligger före i schemat. Var tvungen att vattna idag för blommorna såg så ledsna ut.

2012-03-07 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0