Torsdag

Jag är inte så bra på att ta kort märker jag, men är det en tråkig blogg så är det.

Imorgon är det dags att tänka på blommorna och krukväxterna. Ställ så många ni kan i vasken och fyll upp med vatten runtomkring. Har du växtnäring så ta lite av det också, gärna ekologisk sådan. De blommor som inte får plats får ni vattna på plats.
Tvätta ett par maskiner tvätt.
Vik och lägg in ren  och torr tvätt i garderoben.

Är nyfiken på vem som läser och använder bloggen, gör gärna ett inlägg i kommentarsfältet! Då blir jag glad!


Kommentarer
Postat av: M&K

Tvättat fyra maskiner - check.

Lagt in tvätt - check.

Vattnat blommorna - check.



men Petra, idag är det onsdag... :)



2012-03-14 @ 20:12:50
Postat av: M&K

Aha, nu fattar jag rubriken oxå... Glad över att redan vara klar med morgondagens bestyr.

2012-03-14 @ 20:25:18
Postat av: Anonym

Då var köket städat -check :-) Tyvärr blev inte fönstret gjort för jag hade gäster hela förmiddagen och sen behövde lillan komma ut så det var först nu på kvällen som det var möjligt att städa. Så mycket roligare det är att städa när man följer en blogg

;-)Hoppas mina vänner hittat hit:-)

2012-03-14 @ 21:28:42
Postat av: Emme

Jag är här varje dag!

2012-03-14 @ 21:58:02
Postat av: Cicci

Glömde säga att jag är här flera gånger om dagen ;-)

2012-03-14 @ 23:11:19
Postat av: Sysra Karro

Ja e också här men min veckas städning har rasat helt, jag har inte orkat göra ett jota. Men i dag är det en ledig dag så jag ska försöka komma ikapp alla andra ordentliga.

2012-03-15 @ 09:18:32
URL: http://karolinalennartsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Petra! Jag är Din mans mammas kusin. Måste skratta när jag läser vad du skriver. Påminner om hur jag var en gång. I sommar hoppas jag att min länge planerade resa till Skåne blir av. De senaste två åren har det varit fullt upp med Friggebobyggande. Mina bästa barndomspår tillbringade jag i Spång hos Mormor och Morfar. Senare hos Hansd och Elvy. Här på Mallorca är det full vår. Nu ger jag mig ut i skogen, som ligger just utanför där jag bor.

2012-03-17 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0