Överkurs för veckan

Ja, om du orkar och inte gjort det är det dags att putsa fönsterna. Ta ett eller två fönster per dag så känns det inte helt oöverkommligt, eller det kanske bara är jag som inte känner att det är superkul.

I helgen putsade jag fönster här hemma hos oss. Vi har spröjsade och delade fönster och det är jättefint på vårt hus men det är ju dubbelt så många fönster att putsa än vad som syns. Jag har alltid använt fönsterputs och en rulle hushållpapper innan men nu tog jag och provade hink med diskmedel och ättika samt trasa och gummiskrapa. Det blev faktiskt bättre och det gick fortare! Så nu skiner vårsolen in genom våra spröjsade och nyputsade fönster, Det är trevligt att se på.

Kommentarer
Postat av: Emme

Neej jag vill inte! Jag hatar fönsterputsning! Det blir ingen CHECK här inte :-(

2012-03-05 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0